Štátna pokladnica
Systém pre automatizáciu vnútorných procesov ŠP predstavuje špecializované riešenie, ktoré spája funkcionalitu spracovania bankových a zúčtovacích operácií ŠP a funkcionalitu BPM pre riadenie súvisiacich procesov. Funkcionalita spracovania operácií zabezpečuje načítavanie, zobrazovanie a logické spracovanie vstupných dát zo zdrojových systémov, následnú realizáciu bankových alebo zúčtovacích operácií a vytváranie rôznych dátových setov pre potreby procesov. Funkcionalita BPM zabezpečuje riadenie jednotlivých krokov procesov, doručovanie úloh na spracovanie alebo schvaľovanie a elektronické podpisovanie dokumentov oprávnenými pracovníkmi ŠP.
Riadenie zostatkov na účtoch vedených v bankách
Zriaďovanie vkladových účtov s individ. úročením v ŠP a správa refinančného systému
Odvod prebytkov osobitného účtu na príjmový účet štátneho rozpočtu
Zúčtovanie úrokov z účtov ŠP vedených v bankách
Zasadnutie koordinačnej skupiny
Vstupné dáta
Funkcionalita pre nahrávanie vstupných dát v rôznych režimoch ako napríklad: ručné zadanie, nahratie súboru, načítanie on-line pripojením zdrojových systémov.
Logické spracovanie
Funkcionalita pre matematické a logické operácie nad vstupnými dátami ako napríklad výpočet zjednodušenej a detailnej devízovej pozície.
Výstupné dátové sety
Funkcionalita pre úpravu výstupných dát do formulárov a dokumentov pre spracovanie procesov ako napríklad bankových prevodných príkazov.
Správa číselníkov
Funkcionalita pre zadávanie a údržbu dát v číselníkoch ako napríklad: Organizačné jednotky ŠP, Banky, Bankové účty, Meny a pod.
Inbox úloh
Funkcionalita pre zobrazovanie a riadenie úloh pridelených používateľovi podľa priorít, statusov, časových a iných závislostí.
Formuláre
Funkcionalita pre vytvorenie finálnych dokladov pre realizáciu procesov.
Schvaľovanie + Workflow
Funkcionalita pre schvaľovanie, podpisovanie a doručovanie úloh ako aj sprievodnej dokumentácie v rámci spracovania procesov.
Archivácia
Funkcionalita pre finalizáciu dokumentácie a jej odosielanie na archiváciu.
Správa prístupov
Funkcionalita pre správu používateľov a ich prístupov, nastavenia rolí a oprávnení a integrácia s LDAP.
Správa procesov
Funkcionalita pre správu procesov, nastavenia krokov, úloh a pravidiel pre doručovanie, schvaľovanie a vykonávanie procesov.
Monitoring
Funkcionalita pre monitorovanie používateľov, chodu a stavu jednotlivých časti systému.
Administrácia
Funkcionalita pre technickú administráciu systému, achiváciu a zálohovanie dát a pod.
Prvá fáza projektu bola realizovaná v druhej polovici roku 2014 a zahŕňala implementáciu procesu Riadenie zostatkov na účtoch vedených v bankách a procesu Koordinačná skupina. Druhá fáza projektu bola realizovaná v druhej polovici roku 2015 a zahŕňala implementáciu ďalších 3 procesov.
Prihlasovanie používateľov prostredníctvom čipových kariet
On-line spracovanie elektronických formulárov
Elektronický podpis dokumentov