Cieľom softvérového riešenia je ponúknuť klientovi prevádzkujúcemu rozsiahly vozový park nástroj na jeho jednoduchú a efektívnu správu. Systém sa skladá zo samostatných modulov ktoré sú integrované do jedného IS.
Celé riešenie je postavené na dosiahnutie nasledujúcich základných bodov:
Modul „Call centrum“
Poskytuje služby priameho kontaktu zo zákazníkom. Operátor vždy zaeviduje akúkoľvek udalosť, ktorá s ním bola komunikovaná, do IS. Aplikácia poskytuje prehľad všetkých uskutočnených hovorov, taktiež je možné odsledovať všetky úlohy, ktoré vznikli prijatím hovoru.
Modul „Dispečing“
Riadi a vysiela jednotlivé zásahové zložky. Na mape má okamžitú informáciu o stave a polohe všetkých výjazdových vozidiel.
Modul „Monitoring“
Poskytuje informácie o polohe, stave a vybraných parametroch vozidiel v reálnom čase.
Modul „Servisná starostlivosť a operačné stredisko“
Poskytuje grafické užívateľské prostredie navrhnuté na optimálnu a jednoduchú správu a riešenie situácii v rámci komplexnej starostlivosti o vozový park. Model umožňuje vytáranie, editáciu a prehľad všetkých úloh, ktoré súvisia s prevádzkou klienta. Každá úloha (proces) je v systéme zaevidovaná, prislúcha jednotlivému zákazníkovi a vozidlu. V každom čase má určeného riešiteľa, ktorý ju zastrešuje resp. komunikuje s klientom.
Modul „Fleet manažment“
Určený na manažment organizácií, vozového parku, kontaktných osôb a rôznej administratívy. Modul ponúka nástroje na efektívne plánovanie zdrojov a celkovej prevádzky spoločnosti.