Informačné systémy vyvíjané našou spoločnosťou pre potreby procesného riadenia umožňujú zainteresovaným subjektom riadiť a automatizovať interné procesy a externé vzťahy na profesionálnej úrovni spĺňajúcej najvyššie a najnovšie štandardy bezpečnosti a strategického riadenia.
Riešenia ponúkajú jedinečné možnosti prepojenia tzv. kamenného sveta s elektronickým.
BPM (Business Process Management) je systematická identifikácia, vizualizácia, meranie a hodnotenie, ako aj neustále zlepšovanie procesov pomocou integrovaného systému metód a nástrojov založených na procesnom prístupe.
Systém orchestruje prepojenie medzi vstupmi, jednotlivými definovanými krokmi procesov a výstupmi s možnosťou napojenia na akýkoľvek komunikačný kanál alebo systém.
Každý proces má svoj začiatok, ktorý predchádza akejkoľvek interakcii jednotlivých aktérov. Systém je schopný reagovať na akýkoľvek - či už manuálny alebo elektronický podnet - a vyvolať tak sériu krokov a postupov k dosiahnutiu úspešného konca. Medzi typické vstupy systému patria:
Súbor parametrizovateľných krokov (automatických alebo vyžadujúcich používateľskú interakciu - User taskov) popisujúci postup alebo množinu úloh a prvkov potrebných k dosiahnutiu požadovaného výsledku.
Základné vlastnosti procesov:
Systém je schopný orchestrovať a riadiť volanie interných ako aj externých služieb, rozhraní a informačných systémov. Dokáže sa s nimi integrovať či už vo forme vstupov, výstupov alebo konektorov.
Systém je navrhnutý a schopný zadefinovať notifikačné mechanizmy na úrovni od pridelenia úloh až po závažne a nekonzistentné stavy, ako aj sledovať a vyhodnocovať termíny a oneskorenie pri plnení jednotlivých úloh resp. krokov procesov.
Systém využíva možnosti definovania používateľských úloh pre efektívnu komunikáciu a kolaboráciu v procese dosiahnutia žiadaného výsledku. Pri riadení a prideľovaní úloh myslí aj na:
Systém obsahuje samostatný modul na správu identít, avšak je možné ho pripojiť aj k množstvu existujúcich overených poskytovateľov.
Systém je vybavený vlastnou manažérskou a pohľadovou konzolou, ktorá je schopná jednoznačne a interaktívne prezentovať online stavy procesov a úloh ako aj ich riešiteľov, definovať a vyhodnocovať merateľné identifikátory výkonnosti (KPI - Key Performance Indicators). Okrem tejto konzoly poskytuje systém rôzne definovateľné štatistiky, reporty a grafy. Z administratívneho hľadiska obsahuje komponenty pre systémový auditing a loging.